انجمن علمی آموزشی معلمان زبان انگلیسی استان آذربایجان غربی

پایگاه اطلاع رسانی


با استعانت از خدای متعال، اولین مجمع عمومی انجمن علمی آموزشی معلمان زبان انگلیسی استان آذربایجان غربی روز پنجشنبه 9 اردیبهشت 95 در سالن معلم اورمیه با حضور همکاران محترم از نواحی و مناطق استان برگزار گردید و طی آن اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن برای دو سال آتی انتخاب گردیدند.

🔶 انجمن به منظور نیل به هدف‌های زیر تشکیل می‌شود:

ایجاد و تحکیم وحدت و هماهنگی بین دبیران زبان انگلیسی برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در زمینه آموزشی و پژوهشی.

کوشش در جهت بالا بردن سطح دانش و اطلاعات دبیران زبان انگلیسی و آشنا کردن دبیران زبان انگلیسی با تازه‌ترین روش‌های آموزشی و تشویق و ترغیب دبیران برای شرکت در امر پژوهشی.

ایجاد زمینه همکاری و ارتباط بیشتر و ایفای نقش مشورتی- علمی . . . با سازمان آموزش و پژوهش استان، دانشگاه‌ها و سایر اداره‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات علمی داخل و خارج کشور و سایر انجمن‌های علمی که به نحوی در پیشبرد و به ثمر رساندن اهداف انجمن مؤثرند.

حمایت اصلی و منطقی از دبیران زبان انگلیسی و ارشاد و راهنمایی آنان در جهت پیشگیری از تخلفات احتمالی برای حراست از قداست شغل معلمی.

فراهم آوردن زمینه‌های لازم جهت رفع نیازهای علمی اعضاء با رعایت قوانین و مقررات موضوعه.

تهیه، تدوین و انتشار کتب و نشریه‌های علمی و خبرنامه‌ها و جزوه‌ها و همکاری در تشکیل یا برگزاری گردهمایی و سمینارهای علمی و آموزشی و دوره‌های کوتاه مدت برای دبیران و دانش‌آموزان.

بزرگداشت، تجلیل و قدردانی از دبیران زبان انگلیسی پیش‌کسوت و ممتاز و فعال که به نحوی خدمات برجسته‌ای در پیشبرد هدف‌های انجمن و آموزش زبان انگلیسی انجام داده‌اند.

تاسیس و راه‌اندازی و  اداره‌ مدارس غیر انتفاعی در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از دوره آمادگی و دبستان، راهنمای تحصیلی، متوسطه، هنرستان و پیش‌دانشگاهی با رعایت نظام جدید آموزشی کشور.

دایر نمودن کلاسهای تقویتی و آمادگی کنکور و ایجاد آموزشگاههای علمی آزاد و تاسیس آموزشگاههای آموزش زبان خارجه.

اجاره و خرید و ساخت و ساز فضاهای مناسب جهت انجام فعالیتهای آموزشی و پرورشی و رفاهی و تهیه و تدارک امکانات و تجهیزات ضروری آموزشی از قبیل وسایل کمک آموزشی و تکنولوژی آموزشی و غیره.